Dyskusje

Prawie rok trwa już przerwa w aktywności Klubu Obywatelskiego.
W tym czasie wiele się działo, ale niestety nasze najgorsze obawy co do kierunku w którym podąża Polska pod rządami braci Kaczyńskich potwierdzają się.
Postępuje ideologizacja Państwa, złe prawo tworzone jest przez Parlament, nasilają się nagonki na coraz to nowe środowiska i pojedynczych ludzi przy jednoczesnym zupełnym braku reform strukturalnych. Pokazuje to, że jedynym celem rządzących jest utrzymanie się przy władzy, leczenie swych frustracji metodą rzucania coraz to nowych afer zastępczych w celu odwrócenia uwagi od nieudolności i miałkości umysłowej własnych rządów.
Można oczywiście czekać, aż przewrócą się o własne nogi, podzielą jeszcze bardziej i odejdą w niebyt. Ale po pierwsze ile stracą na tym nasi współobywatele? A po drugie co potem? Przecież aktualna opozycja jak na razie nie stwarza żadnej sensownej alternatywy.
Może spróbujmy pomyśleć co można zrobić. Czy tylko w czterech ścianach własnych domów będziemy kląć i narzekać? Czy może spróbujemy na miarę naszych możliwości szukać aktywnych form działania. Jeśli nawet nie na dziś to z myślą o tym co będzie "dzień później".

Najprościej byłoby gdybyście dali znak czy warto dalej coś próbować robić.
Mój e-mail bez zmian : lp.adartsoen|kaleisumri#lp.adartsoen|kaleisumri lub lp.atezag|05mjr#lp.atezag|05mjr
Ryszard Musielak

Zapraszam do dyskusji

Dodaj nową wypowiedź
lub Zaloguj się jako użytkownik serwisu Wikidot.com
(nie będzie opublikowany)
- +
O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-Share Alike 2.5 License.